Succesvolle samenwerkingen
Van Klanten is scherpzinnig en doelbewust met oog voor zowel de klant- als de organisatiekant
Didier Nieuwenhuijs | Founder & CEO bij Bloakes | Intuitive Marketing Research
Bruna
Toen Bruna in 2018 onderdeel werd van de Shared Stories Group was een onderdeel van de omnichannel strategie het opnieuw inrichten van de e-commerce omgeving zodat deze aansloot op fysieke winkelervaring.
Van Klanten ondersteunde met programma management bij het redesign van de site en de platform wissel van Intershop naar Sitecore.
SAIL Amsterdam 2020
SAIL Amsterdam is het grootste nautische evenement ter wereld dat in 2020 haar tiende editie zou hebben beleefd totdat evenementen in verband met de Corona crisis werden opgeschort.
Van Klanten ondersteunde SAIL Amsterdam 2020 met overkoepelend programma management voor de interne organisatie en met het end-to-end uitwerken en operationaliseren van haar marketingactiviteiten.
BookSpot
In 2014 werd eci de boekenclub overgenomen door Novamedia die een vierjarig transformatietraject inzette om eci uiteindelijk in 2018 onder de naam BookSpot opnieuw in de markt te zetten.
Van Klanten ondersteunde met insourcing van de customer service, het opzetten van een Voice of Customer programma en propositieontwikkeling voor een nieuw loyaltymodel.
Spil Games
In 2012 was Spil Games uitgegroeid tot een van ‘s werelds grootste aanbieders van casual games met 180 miljoen actieve gebruikers per maand.
Van Klanten hielp Spil Games met het opzetten van een customer service strategie voor deze grote en diverse customer base in 12 talen over alle tijdszones.
Uw organisatie?
Van Klanten helpt uw organisatie graag met het succesvol volbrengen van uw klantgerichte verandertraject.
Neem contact met ons op om te bespreken hoe Van Klanten u kan ondersteunen.