Ons verhaal

De beste ideëen ontstaan op de achterkant van een bierviltje…

En zo ontstond Van Klanten in 2014 op een Italiaans terras, met een paar losse krabbels rondom de vraag: ‘Hoe gaat samenwerken er in de toekomst uitzien?’

De losse krabbels? ‘Thuiswerken’ stond naast ‘Virtuele teams’, ‘Snelheid’ stond tussen ‘Flexibel’ en ‘Vloeibaar ’.

Zeven jaar later is Van Klanten een community based consulting kantoor dat zich richt op klantgerichte verandering en een nieuwe manier van samenwerken.

 
stock-photo-food-pastry-joy-and-fun-concept-picture-of-funny-unshaven-young-brunette-male-in-red-sweatshirt-1354901714.jpg

Onze visie

De digitale revolutie heeft voor ongekende veranderingen gezorgd in de wijze waarop we werken, leven en consumeren. Als gevolg hiervan zien we een steeds snellere verschuiving van zowel onze behoeften als klant als de wijze waarop bedrijven zichzelf organiseren om in onze klantbehoeften te voorzien.

 
shutterstock_1768113851.jpg

Alles voor de klant

In veel sectoren is een superieure klantervaring dé onderscheidende factor geworden.

Deze wedloop in klantgerichtheid zorgt ervoor dat klanten in alle sectoren hun verwachtingen voortdurend naar boven bijstellen. Immers, als Coolblue mij steeds weer weet te verrassen met hoogstaande service, waarom zou de belastingdienst dat dan niet kunnen?

 
shutterstock_1794370630.jpg

Vloeibaar organiseren

De snelheid van verandering zorgt er ook voor dat organisaties zich doorlopend moeten aanpassen om relevant te blijven.

Dit vraagt om steeds wisselende samenstellingen van vaardigheden die vaak op projectbasis samenkomen om veranderingen door te voeren. Organisaties worden vloeibaarder: Vaste teamleden worden gecombineerd met teamleden die tijdelijk ‘van buiten’ worden ingevlogen om ‘skill gaps’ binnen de organisatie aan te vullen.

 
shutterstock_1343251787+%281%29.jpg

Onze missie

In een wereld van snel verschuivende klantbehoeften is het de missie van Van Klanten om bedrijven te helpen klantgerichter te worden en te blijven.

Omdat we geloven dat bedrijven die goed bij weten te blijven bij de veranderende behoeften van hun klanten succesvoller zijn. En dat verandering, mits goed georganiseerd, gelijk staat aan groei. Gelijk staat aan ontwikkeling. En gelijk staat aan het creëren van successen voor zowel bedrijven als de mensen binnen die bedrijven.

 
shutterstock_502715773.jpg

Onze werkwijze

Dit doen we door het geven van advies en door het koppelen van bedrijven aan klantgerichte professionals en partnerbedrijven.

Door een netwerk te onderhouden van professionals die net zo klantgericht zijn als wij om mee samen te werken.

En door doelgericht, samen met onze opdrachtgevers tot concrete oplossingen te komen om klantgerichte veranderingen te realiseren.